Etykiety

niedziela, 29 grudnia 2013

Witajcie.
Mam na imię Paulina. Jestem świeżo upieczoną żoną Adama od kilku miesięcy. Ten blog będzie głównie o moich poczynaniach w kuchni ale i nie tylko.Jestem początkową blogerką, więc zapraszam czytelników do zaglądania. Wasze komentarze będą dla mnie zachętą do dalszego działania. Do założenia tego bloga zachęciła mnie siostra Oliwia i Adam.


A to jesteśmy my.
 Pewnie w dalszych postach coś o nas więcej  wspomnę . Cierpimy na  brak czasu. Jesteśmy w trakcie projektowania naszego małego gniazda. Czekamy z niecierpliwością na odbiór kluczy.Wtedy zobaczycie nasze małe kuchenne królestwo. 

3 komentarze:

  1. No i wspaniale, że Cię namówili na założenie bloga :)! Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądała, no i na dobry początek życzę duuużo wytrwałości w pisaniu. Pozdrawiam ciepło Ala D.:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ala ! przyda się :)) ja również zaglądam do Ciebie i jestem pełna zachwytu. Ja to dopiero początkująca jestem :)

      Usuń
  2. Ciekawy blog ja też początkująca na blogu
    Będę śledzić z uwaga

    OdpowiedzUsuń